fredag 6 mars 2009

Mycket mycket mycket!

Äntligen helg! trots att veckan inte varit lika välfylld som tidigare veckor så är jag helt slut! jag har en fotled som värker, har haft lock för öronen och varit yr i huvudet sedan i onsdags morse men detta är bättre idag. Rasmus har spelning på kåren ikväll och jag är aldelles för trött för att gå dit o lyssna så det blir en kväll hemma i soffan för min del..


Nästa vecka kommer att vara en riktig pers! Jag är schemalagd 19 timmar på danssidan har en föreläsning på tre timmar på kursen inom AUO:n, jag ska planera och hålla lektioner på vfl:n där jag ska ha en ny klass, en årskurs 6, och även barnbalett övningsskolan. Inför barnbaletten måste jag också träna på att arbeta ihop med en pianist..Veckan kommer att vara stressig och prestationsladdad. Utöver detta har jag också en tenta att plugga till och dansböcker att läsa till ett seminarium någon gång i vår(vet inte än när, men på denna utbildning kan man få veta saker på söndagen och så har man examination på torsdagen..) och en b-uppsats att skriva och en uppgift där jag ska göra en jazzdans lektion på 1½ timme som ska redovisas både skriftligt och muntligt..Allt detta förutom uppsatsen och litteraturseminariet ska vara klart innan vecka 15...

utöver skolarbetet så stundar ju även SMASK, där det koreograferas och repas förfullt för tillfället.


Imorgon ska vi belöna våra trötta kroppar och sinnen med en myskväll innehållande vin, kex och ost(kix och kox) vindruvor och annat smått och gott (tydligen ostbågar också enligt Rasmus)

Vi ska se melodifestivalen som imorgon sänds från vårat älskade Norrköping som vi saknar så! och om vi orkar blir det nog också lite WII- spelande=)


Nu har det "ojats" klart, hoppas alla har det underbart där nere i söder!

Många Kramar!

4 kommentarer:

Sofie sa...

Låter onekligen som det är fullt ös uppe i Norrland nu. När ni kommer hit ska ni få tårta, paj och slappa lite!

Johan sa...

Efter regn kommer solsken

Maria sa...

Ta vara på de korta stunderna där du kan vila och sköta om dej så kommer du klara av det.

Hoppas tiden går fort tills ni kommer till Norrköping. så vi får skämma bort er lite
Kram Mamma Maria

Sofie sa...

Hej hopp! dags för ett nytt inlägg snart igen va? Jag ska hjälpa er lite på traven, jag har nämligen en utmaning till er inne på min syblogg, gå in och läs senaste inlägget på www.alfie-syr.blogspot.com och anta gärna utmaningen! Då får ni ett nytt inlägg på samma gång hehehe!

Kram kram!