måndag 29 juni 2009

Sommar och Sol!

Åhh vad det är skönt att vara ledig och bara slappa och ta igen sig lite efter ett hektiskt år med mycket slit! Hann knappt känna att jag var ledig innan jag började jobba även om det var roligt och något annat än skola så tog det på krafterna och jag kände verkligen hur det gångna årets stress och jäkt har slitit på mig och att jag inte alls har den energi som jag brukar ha.. Men Efter några dagar ledighet och slapphet i solen har detta nu börjat ändra på sig vilket känns mycket skönt!

I dag har jag vart och lämnat in tidsrapporter på kultur och fritidskontoret och nu är det bara o vänta en månad innan man kan känna sig lite rik iaf :) Resten av dagen har jag spenderat i en solstol med "Män som hatar kvinnor" i handen som för övrigt är en mycket bra bok :) Solen har gjort sitt och jag börjar nu skifta i färg, från vit/genomskinlig till en lite brunare nyans vilket känns skönt nu ser jag lite fräschare och piggare ut :)

Rasmus han for igår ned till Eslöv till Johan och Lisa för att hjälpa dem med deras vind. Han ringer och smsar lägges rapporter, och de har under dagen rivit ned isolering och kört den till tippen. Det måste vara galet varmt uppe på vinden i denna hetta! På fredag kväll kommer han hem igen så vi får ha lite ledigt tillsammans också :)

Hoppas alla har det bra i sommarvärmen!
Kramar från Lotta

1 kommentar:

Johan sa...

Passa på att njuta, lagom tills vi är klara med vinden ska det bli regn igen hörde jag!

Ska försöka släppa lös Rasmus så han får lite sol innan hemkomsten också ;-)