måndag 6 april 2009

Snart lov:D

Nu vill jag bara hem hem hem!!!. ska bli så skönt o komma bort från all snö, hoppas att det inte finns någon snö i Norrköping.  Och så vill jag att det ska vara varmt så man kan ta på sig vårjackan. Jag är så himla trött på all snö o det kalla vädret. 

Charlotte har precis åkt in till skolan för att ha Jazzdans. ogillar starkt kvällslektioner.
Det blir så tråkigt för mig då,:P men det finns såklart saker jag kan göra också då. T.ex. öva, men jag har varken ork eller lust till det. Jag har hamnat i någon sorts trötthetssvacka. Jag måste nog ta mig själv i kragen o gå till gymet igen. Det var ju ett tag sen, men jag har haft så ont i min fot ett tag nu. Det känns som om den "sover", jag kan som inte kontrollera den. När jag går så smäller foten ner i backen (vilket är lite jobbigt just nu efterssom det är snöslask). 
Men det går nog över. Charlotte säger att jag ska gå till vårdcentralen. Men det gör jag nog bara om det blir värre.

Nu vill jag veta om jag kommer in på högskolan eller inte. det känns skönt o veta att man har klarat alla prov i alla fall...

nu ska jag lägga mig i soffan o kolla på en repris av Grey's anatomy.

hoppas alla har det toppen. så ses vi snart.

Inga kommentarer: