tisdag 14 april 2009

Tillbaka i Norrland

Nu är vi hemma igen efter en långhelg i söder, vilket känns både skönt och mindre roligt. Det är alltid skönt att komma hem till sitt och slippa bo i en resväska men samtidigt så ligger Öjebyn lite för långt bort från släkt och vänner..

Helgen har bjudit på mycket gott, gott sällskap, god mat och mycket annat. Vi har både hunnit fira påsk och varit på vårt fadderbarns dop, och med detta träffat delar av släkterna vilket har varit mycket roligt! Vi har även hunnit med att träffa ny tillskottet i familjen Enström en söt liten pojke :) Efter allt detta och en lång hemresa så ser vi fram emot en slapp kväll framför tvn, med pizza och annat gott =)

Fick idag reda på att jag klarat tentan och var ett poäng ifrån VG lite snopet men jag är mer än nöjd eftersom jag trodde att jag inte klarat tentan.. Hade också fått ett mail om att jag måste ha bestämt vilken genere som jag vill fördjupa mig i redan imorgon! Jag som velar fram och tillbaka mellan jazz och modernt, detta är ett svårt beslut så det kommer nog bli svårt att somna ikväll..

Kramar från Rasmus och Charlottte

1 kommentar:

vinranka sa...

Skönt att höra att resan hem gick bra. Grattis Lotta att tentan lyckades.Per och jag tycker också att Öjebyn ligger alldeles för långt bort. hoppas att ni kunde sova gott båda två trots dina beslutsvåndor. Vi kan väl få reda på vad du valde Jazz eller modernt?
Lena